Online PR

CommuniGate zet sterk in op digitalePR

Informeren, inspireren, verbinden en (inter)actie zijn sleutelwoorden in onze PR-cases. Hiervoor maken wij gebruik van digitale communicatiekanalen inclusief social media, Youtube en blogsites. Verspreiding van digitale content naar relevante doelgroepen is een kernelement in onze PR-strategie. Ook ontwikkelt CommuniGate corporate en actiematige social media strategieën en tekent desgewenst tevens voor de uitvoering en monitoring.

Bloggers en vloggers
CommuniGate kent het online medialandschap, de influencers, de bloggers, vloggers en schrijvers. Wij zijn dagelijks met hen in contact, wij weten hoe zij denken en doen, welke thema’s bij hen passen en hoe we die het beste voor het voetlicht brengen. Wij ontwikkelen online campagnes, en schakelen al in een vroegtijdig stadium bloggers hierbij in, zodat we samen tot een optimaal effect komen. Win-win.

CommuniGate Inspiration Board
Om in te spelen op de kracht van visuele digitale communicatie heeft CommuniGate het ‘Inspiration Board’ ontwikkeld. Een online communicatiemiddel , 100% responsive, dat zich het best laat omschrijven als een mix van een e-zine en mood-board. Het Inspiration Board legt de nadruk op beeld. Sterke foto’s en video’s inspireren de ontvanger en nodigen uit tot doorklikken. De lezer wordt doorgeleid naar de betreffende pagina’s op de website, het board bevordert daarmee ook het site-traffic.

Website ontwikkeling
In directe samenwerking met designers en bouwers ontwikkelt CommuniGate nieuwe websites voor haar klanten. CommuniGate formuleert de doelstelling en doelgroepen, creëert website-concepten en zet deze om in site-maps. Wij vertalen de doelstelling van de klant naar de behoefte van de doelgroep. De doelgroep is het uitgangspunt. Onze focus ligt op interactie, informeren en delen. Voor en door de doelgroepen. Zo ontstaat echt relevante content.

Een greep uit onze cases