De wondere wereld van Swarovski Kristallwelten

Case

Swarovski Kristallwelten

Media exposure

In 120 jaar tijd heeft het Tiroolse familiebedrijf Swarovski de hele wereld veroverd. Ter ere van deze mijlpaal en het 20-jarig jubileum van de Swarovski Kristallwelten in Wattens, is deze Swarovski ‘belevingswereld’ uitgebreid en vernieuwd. Tal van internationale kunstenaars werkten mee om de wonderkamers te creëren. CommuniGate is ingeschakeld om in Nederland en Vlaanderen media-exposure voor de heropening van Swarovski Kristallwelten te genereren.

Meet & greet de designers

Op dinsdag 28 april 2015 wonen ruim 200 journalisten uit binnen- en buitenland de persconferentie bij. Voor de Nederlandse en Vlaamse journalisten zijn 1:1 interviews gepland met de executive board van Swarovski en de betrokken kunstenaars en architecten. Onder hen de Nederlandse Tord Boontje en Studio Job.

More to explore…

Omdat de Kristallwelten een element van een vakantie in Tirol zijn, worden de journalisten tevens uitgenodigd voor een tweetal pre-tours in het kader van wellness, lifestyle en wintersport.

ib3 image
B2C uitingen
  • Artikel in de consumenten nieuwsbrieven van Nederland en Vlaanderen
  • Targeting posts voor de in Nederland en Vlaanderen gevestigde fans van de Tirol fan page
  • Integratie in gloednieuwe Nederlandse ‘Reisgids Tirol’ app, waarvoor CommuniGate de Nederlandse content en integratie van 220 bezienswaardigheden verzorgde
Bekijk de Reisgids Tirol app
ib3 image
Resultaten
  • Publicatie in zes Nederlandse en Vlaamse print-titels met een gezamenlijke oplage van 1,3 miljoen en een bereik van bijna 5 miljoen (Metro, NRC, Wacht!, Feeling Financieel Dagblad, HMC)
  • Interviews met Swarovski en betrokken kunstenaars en designers
  • Gerichte promotie onder consumenten die Tirol reeds hebben bezocht of hier interesse in hebben

Bekijk ook deze cases

Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen?