De luchtvaart in 2039

Case

Airtrade

25 jaar Airtrade

Op 4 september 1989 richten twee jonge ondernemers Airtrade op, dat in korte tijd uitgroeit tot marktleider in de inkoop en distributie van vliegtickets. Na de verkoop van de B2C-online tak in 2011, richt Airtrade zich volledig op B2B activiteiten, om zich in 2013 verder te profileren als internationale travel technology provider.

Blik op de toekomst

Nieuwe technologie, moderne toepassingen. Airtrade is continu alert op kansen en kijkt vooruit. Geen passender thema dan ‘De luchtvaart in 2039’ voor het mini-symposium waarmee het 25-jarig bestaan wordt gevierd. Daarbij horen inspirerende sprekers:

  • André Kuipers – Astronaut
  • Erik Varwijk – Lid van de Raad van Bestuur KLM
  • Wim Butte – Oprichter en scheidend CEO Airtrade Holland BV

01.

Onze rol

CommuniGate is ingeschakeld voor de totale organisatie en coördinatie van het symposium en de afscheidsreceptie na afloop.

  • Planning en voorbereiding, locatie
  • Ontwikkeling event-website met webbouwer
  • Uitnodiging en registratie gasten
  • Briefing sprekers
  • AV en techniek
  • Draaiboek
  • PR en media

02.

Uitdagende voorspellingen

Ruim 250 gasten uit de luchtvaart, IT en reisindustrie worden door André Kuipers meegenomen in zijn ruimte-avontuur en visie op de toekomst. Erik Varwijk schetst kansen voor de airlines en Wim Butte doet een tiental uitdagende voorspellingen voor 2039.

Dit leidt tot interviews en een serie ‘gesprekken’ in de vakmedia. Genoeg stof tot nadenken, the sky is the limit…

03.

Resultaten

  • Versterking profilering als travel techology provider bij nieuwe en bestaande klanten
  • Relatiebinding
  • Volop exposure in luchtvaart- en reisvakmedia
  • Interview RTV Noord-Holland
  • Interviews regionale dagbladen
  • Interesse landelijke media en aanvraag interviews

Bekijk ook deze cases

Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen?